مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-19سياسي

با همراهی بچه های مسجد اقداماتی از جنس مهربانی و همدلی در خوی رقم خورد


حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری در کمک به زلزله زدگان خوی گفت: 15 باب مسجد با همراهی بچه های مسجد درگیر اسکان و خدمت به زلزله زدگان خوی هستند.

- حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به فعالیت های مساجد و کانون های فرهنگی هنری در کمک به زلزله زدگان خوی گفت: 15 باب مسجد با همراهی بچه های مسجد درگیر اسکان و خدمت به زلزله زدگان خوی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، همزمان با فرارسیدن عید مبعث، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، شامگاه شنبه 29 بهمن ماه با حضور در برنامه زنده ایام شبکه دو سیما، طی سخنانی، ضمن اشاره به سیره و سبک زندگی پیامبر گرامی اسلامی، به تشریح فعالیت های بچه های مسجد در عرصه خدمت رسانی به زلزله زدگان خوی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، در ابتدای برنامه زنده ایام با معرفی کتاب مفاتیح الحیات تالیف آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی گفت: این اثر یادگاری ماندگار از ایشان است که سبک زندگی در عرصه های مختلف را با جزییات بیان می کند و حقیقتا ارزش تورق و مطالعه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همراهی بچه های مسجد اقداماتی از جنس مهربانی و همدلی در خوی رقم خورد

با همراهی بچه های مسجد اقداماتی از جنس مهربانی و همدلی در خوی رقم خورد