مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-19اقتصادي

صندوق های خرد زنان روستایی رهیافتی مهم در جهت توسعه جوامع محلی سیستان و بلوچستان


مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در حاشیه برگزاری جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس عنوان کردبا هدف معرفی و عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و نیز استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر دستگاه ها و بنیادها منتخبینی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در حاشیه برگزاری جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس عنوان کردبا هدف معرفی و عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و نیز استفاده از ظرفیت ها و امکانات سایر دستگاه ها و بنیادها منتخبینی از صندوق های خرد زنان روستایی سطح استان در قالب 15 غرفه به ارائه محصولات تولیدی خود پرداختند.

بهزاد شهرکی امروز یکشنبه در این باره افزود: در حال حاضر 145 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری با4022 عضو در سطح استان فعال می باشند که با سرمایه 30 میلیارد ریال زمینه اشتغال 787 رادر بخش های مختلفی نظیر سوزن دوزی ، صنایع دستی و تبدیلی، پرورش طیور بومی، دام سبک و غیرو فراهم نموده است.

وی اظهار کرد: در راستای تقویت صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری و به منظور حمایت های مالی از صندوق ها ، صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در استان در سال 1390 با سرمایه 997میلیون ریال و با عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های خرد زنان روستایی رهیافتی مهم در جهت توسعه جوامع محلی سیستان و بلوچستان

صندوق های خرد زنان روستایی رهیافتی مهم در جهت توسعه جوامع محلی سیستان و بلوچستان