مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-19حوادث

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد 20 دستگاه اتو پرسی، چهار دستگاه ماشین لباسشویی، چهار دستگاه ماشین ظرفشویی و پنج دستگاه کولر گازی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ملایر گفت: برخورد قانونی و قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصاد بومی در دستور کار مأموران این شهرستان قرار دارد.

ساکی در ادامه از دستگیری 20 نفر سارق و کشف 19 فقره سرقت در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ملایر

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ملایر