مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-19اجتماعي

بولدوزر بنیادمسکن در خدمت برف زدگان کوهرنگ


بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، ماشین آلات بنیاد برای بازگشایی بخشی از مسیرهای برف گیر کوهرنگ در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.

- بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، ماشین آلات بنیاد برای بازگشایی بخشی از مسیرهای برف گیر کوهرنگ در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم شهرستان های کوهرنگ، چلگرد و روستاهای اطراف آن در استان چهارمحال و بختیاری هنوز درگیر برف سنگین روزها گذشته هستند که ارتفاع آن تا سقف خانه ها رسید.

البته روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران این استان اعلام کرد که برف روبی جاده های روستایی مسدود کوهرنگ چهارمحال و بختیاری وارد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری درباره اقدامات انجام شده برای برف روبی در استان گفته است: ماشین آلات بنیاد مسکن برای امدادرسانی و بازگشایی مسیرهای شهرستان کوهرنگ و شهر چلگرد در اختیار ستاد مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.

هم چنین تلاش های زیادی از سوی نهادها و دستگاه های مختلف مثل سپاه، ارتش، ستادهای مدیریت بحران و بنیاد مسکن در استان های دیگر برای کمک به مردم گرفتار در برف و رفع مشکلات در کوهرنگ صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولدوزر بنیادمسکن در خدمت برف زدگان کوهرنگ

بولدوزر بنیادمسکن در خدمت برف زدگان کوهرنگ