مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:172023-02-19اقتصادي

35 کیلومتر به طول بزرگراه سرچم افزوده می شود


مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل با اشاره به این که تاکنون 32 کیلومتر از بزرگراه اردبیل - سرچم به بهره برداری رسیده است، از تکمیل و بهره برداری 35 کیلومتر دیگر از این بزرگراه در سال آتی با هدف افزایش طول بزرگراه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ، محبوب حیدری با اشاره به این که یکی از پروژه های مهم، حیاتی و شریانی استان اردبیل محور اردبیل - سرچم است، اظهار کرد: طول کل پروژه بزرگراه اردبیل - سرچم 178 کیلومتر در 7 قطعه است که 124 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی در استان های آذربایجان شرقی و زنجان قرار دارد.

وی به 32 کیلومتر طول بهره برداری شده از این بزرگراه اشاره کرد و افزود: برای همه قطعات بزرگراه اردبیل - سرچم به جز 43 کیلومتر، پیمانکار انتخاب شده و عملیات اجرایی تمامی قطعات فعال و در حال حاضر ادامه دارد که در سال آینده 35 کیلومتر دیگر از این بزرگراه با هدف افزایش طول بزرگراه های استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل با بیان این که برای 43 کیلومتر باقی مانده هم مسیر مطالعات تکمیل شده و پیگیر آغاز عملیات اجرایی آن هستیم، تصریح کرد: بیش از 133میلیارد تومان مجموع مطالبات تأسیساتی و ارزیابی، پیمانکاران و مهندسان مشاور پروژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 کیلومتر به طول بزرگراه سرچم افزوده می شود

35 کیلومتر به طول بزرگراه سرچم افزوده می شود