مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-19ورزشي

پیشگیری در حوزه اعتیاد ایمنی مطلوبی در جامعه ایجاد خواهد کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: پیشگیری در حوزه اعتیاد ایمنی مطلوبی در جامعه ایجاد خواهد کرد لذا باید ظرفیت های لازم برای آگاهی بخشی عمومی فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری صبح یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به اهمیت پیشگیری در مواد مخدر اظهار داشت: پرداختن به مسئله پیشگیری در حوزه اعتیاد از اولویت های شورای مبارزه با مواد مخدر بوده و در حوزه پیشگیری تاکنون گزارشات مطلوبی بیان نشده و رویکرد این شورا باید پیشگیری محور باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: لازمه کاهش ورودی به مراکز ماده 16 و کمپ های ترک اعتیاد پیشگیری است و مراکز مرتبط با بهداشت و درمان و مدیریت بحران بر اهمیت پیشگیری تاکید دارند و لذا پیشگیری اصل لاینفک مبارزه با اعتیاد است.

وی گفت: تلاش های فرماندهی انتظامی و سایر دستگاه های متولی قابل تقدیر است اما پیشگیری و مبارزه با اعتیاد دو بال یک پرنده هستند که باید با هم حرکت کنند تا اثرگذاری مطلوب داشته باشند.

نظری افزود: در حوزه آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای و اقدامات فرهنگی و ورزشی امر پیشگیری بسیار مورد اهمیت است و متولی این دستگاه ها باید اقدامات عاجل صورت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری در حوزه اعتیاد ایمنی مطلوبی در جامعه ایجاد خواهد کرد

پیشگیری در حوزه اعتیاد ایمنی مطلوبی در جامعه ایجاد خواهد کرد