مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:472023-02-19حوادث

دستگیری 2 گروه شکارچی غیرمجاز در زیستگاه های مشکین شهر


رییس اداره حفاظت محیط زیست مشکین شهر گفت: محیط بانان شهرستان مشکین شهر 2 گروه شکارچی غیرمجاز را پیش از انجام شکار در زیستگاه های شهرستان دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مجرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان یگان حفاظت شهرستان مشکین شهر طی یک هفته اخیر و در مأموریت های گشت و کنترل شبانه روزی، موفق به دستگیری 2 گروه شکارچی غیرمجاز پیش از انجام شکار در زیستگاه های شهرستان شدند.

وی افزود: وسایل و ادوات شکار این گروه های شکار اعم از یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیرمجاز و یک قبضه اسلحه شکاری مجاز کشف و ضبط و پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مشکین شهر تصریح کرد: هرگونه شکار و صید حیات وحش تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

نجات و رهاسازی یک قلاده روباه در مشکین شهر مجرد با اشاره به نجات یک قلاده روباه در مشکین شهر، بیان کرد: در پی گزارش دوستداران محیط زیست مبنی بر گرفتاری یک قلاده روباه در ساختمانی مخروبه واقع در مشکین شهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به محل اعزام و حیوان را از مرگ حتمی نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 گروه شکارچی غیرمجاز در زیستگاه های مشکین شهر

دستگیری 2 گروه شکارچی غیرمجاز در زیستگاه های مشکین شهر