مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-19بين الملل

ماه عسل اسراییل در قاره آفریقا بسیار کوتاه تر از انتظارات غرب بود


مهم ترین حادثه روز شنبه اخراج شارون پارلی، معاون مدیر امور آفریقا در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سالن نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا توسط نگهبانان و همراهی وی تا در خروجی و گرفتن کارت ورود وی به عنوان عضو ناظر بود.

- مهم ترین حادثه روز شنبه اخراج شارون پارلی، معاون مدیر امور آفریقا در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از سالن نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا توسط نگهبانان و همراهی وی تا در خروجی و گرفتن کارت ورود وی به عنوان عضو ناظر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت: دولت اشغالگر نژادپرست و فاشیست هیچ جایی در محافل کشورهای آفریقایی و رهبران شریف آن ندارد؛ این دولت تروریستی بزرگترین هم پیمان نظام آپارتاید در قاره آفریقا بوده و با پول و تکنولوژی هسته ای آن را حمایت کرده است؛ این دولت مرتکب کشتارهایی در حق ملت فلسطین شده و سرزمین و منابعش را غارت کرده و کودکانش را با زورگویی و با حمایت کسی که خود را جهان آزاد دموکرات با رهبری تروریسم آمریکا می نامد، کشته است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که خیمه های عزا را برپا کرده و حتی یک آفریقایی را نیافت که در مصیبتش به او دلداری دهد الجزایر و آفریقای جنوبی را به دست داشتن در این اخراج شرم آور متهم کرد؛ اما نمی داند که این تهمت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه عسل اسراییل در قاره آفریقا بسیار کوتاه تر از انتظارات غرب بود

ماه عسل اسراییل در قاره آفریقا بسیار کوتاه تر از انتظارات غرب بود