مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-19سياسي

تأکید معاون وزیر علوم بر لزوم ماموریت گرایی دانشگاه ها


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور بر لزوم ماموریت گرایی دانشگاه ها و انجام مسئولیت های آنها در قبال جامعه تأکید کرد.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور بر لزوم ماموریت گرایی دانشگاه ها و انجام مسئولیت های آنها در قبال جامعه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در بازید از مرکز آموزش عالی کاشمر طی سخنانی با اشاره به مأموریت تعریف شده برای دانشگاه های شرق کشور، پیوند دانشگاه ها با مزیت های منطقه ای در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه را ضروری دانست.

وی افزود: عدم پاسخگویی دانشگاه ها به نیازهای جامعه محلی موجب می شود آنها نتوانند به رسالت خود عمل کنند.

داداش پور بر تعامل منطقه ای دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: تعامل دانشگاه های منطقه ای عامل اصلی ارتقای دانشگاه ها به واسطه انتقال تجارب علمی، هم افزایی، بالندگی و پویایی است.

وی در ادامه توانمندسازی دانشجویان در راستای مهارت افزایی و کسب و کار را در دانشگاه ها ضروری دانست و افزود: باید با در نظر گرفتن این اولویت در دانشگاه ها به گونه ای برنامه ریزی شود تا دانشجو بعد از اتمام تحصیلات بتواند راحت تر جذب بازار کار شود.

سرپرست مرکز آموزش عالی کاشمر نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت بیش از یک دهه مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: در حال حاضر تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون وزیر علوم بر لزوم ماموریت گرایی دانشگاه ها

تأکید معاون وزیر علوم بر لزوم ماموریت گرایی دانشگاه ها