مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-19سياسي

لزوم همکاری راهبردی و هم افزایی بین شرکت های هواپیمایی


وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه کمیته هوانوردی این وزارتخانه که در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در خصوص پاسخگویی در حوزه های مختلف به خصوص فرودگاه هایی که پرتردد تر و مهمان پذیرتر هستند، مدیریت میدانی و ارتباط مؤثر با مسافران ضرورت دارد.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تشکیل کمیته ویژه بین سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها به منظور ارائه نسخه مشترک جهت ایجاد هم افزایی میان ایرلاین ها تسریع شود.

وی در این جلسه که با حضور معاون حمل و نقل و رؤسای سازمان های و شرکت های تابعه حوزه هوانوردی برگزار شد با اشاره به لزوم همکاری راهبردی میان ایرلاین ها افزود: همیاری همه جانبه ایرلاین ها در حوزه های فنی و تخصصی به انتقال دانش میان آن ها و تقویت این صنعت منجر می شود.

بذرپاش همچنین اظهار کرد: هم افزایی در حوزه دانش و امکانات مرتبط بین ایرلاین ها قطعاً راهبردی خواهد بود.

همچنین از جمله مواردی که وزیر راه و شهرسازی مؤکدأ عنوان کرد، اطلاع رسانی دقیق و به موقع توسط ایرلاین ها و انتشار مجدانه حقوق مسافر بود که تکریم مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری راهبردی و هم افزایی بین شرکت های هواپیمایی

لزوم همکاری راهبردی و هم افزایی بین شرکت های هواپیمایی