مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-19بين الملل

دستور هلند به سفارت روسیه برای کاهش نیرو و واکنش مسکو


دولت هلند اعلام کرد، کنسول گری خود در سن پترزبورگ را می بندد و تعداد دیپلمات های روسی را که اجازه دارند در سفارت روسیه در لاهه کار کنند، محدود خواهد کرد.

- دولت هلند اعلام کرد، کنسول گری خود در سن پترزبورگ را می بندد و تعداد دیپلمات های روسی را که اجازه دارند در سفارت روسیه در لاهه کار کنند، محدود خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ووپکه هوکسترا، وزیر خارجه هلند در بیانیه ای گفت: روسیه دائما تلاش می کند به صورت محرمانه ماموران اطلاعاتی را تحت پوشش دیپلماسی وارد هلند کند.

ما نمی توانیم و نباید اجازه چنین چیزی را بدهیم.

وی افزود: در عین حال، روسیه از دادن ویزا به دیپلمات های هلندی که در کنسول گری هلند در سن پترزبورگ یا سفارت هلند در مسکو کار می کنند، امتناع می کند.

این در حالی است که وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد، به این اقدام هلند پاسخ خواهد داد.

دولت هلند اعلام کرد، تصمیم گرفته تا تعداد دیپلمات هایی را که در سفارت روسیه در لاهه کار می کنند، محدود سازد و تعداد آنها را به اندازه تعداد دیپلمات ها در سفارت هلند در مسکو برساند.

وزارت امور خارجه هلند بدون اشاره به یک تعداد دقیق در بیانیه ای اعلام کرد: کابینه تصمیم گرفته که سفارت روسیه در لاهه دیگر بیشتر از سفارت هلند در مسکو دیپلمات نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور هلند به سفارت روسیه برای کاهش نیرو و واکنش مسکو

دستور هلند به سفارت روسیه برای کاهش نیرو و واکنش مسکو