مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-19سياسي

وحدت شیعه و سنی رمز موفقیت و سعادت مسلمانان است


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد با بیان این که دشمنان اسلام و شریعت نبوی مانع رسیدن صدای حق طلبی و کمال گرایی اسلام به گوش جهانیان می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، اظهار کرد: همزمان با عید بزرگ مبعث همایش بین المللی بعثت و بیداری اسلامی در یزد برگزار شد.

در این همایش که با حضور 100 نفر از کشورهای  پاکستان، لبنان، افغانستان، نیجریه و یمن برگزار شد، نقش بعثت در بیداری اسلامی تبیین شد و  ابوالفضل خوشنویس، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد نیز با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت وحدت در جهان اسلام، اظهار کرد: این همایش در راستای همین مهم در بین مهاجرین و اتباع خارجی ساکن در استان برگزار شده است.

وی با بیان این که امروز شیعه و سنی باید در کنار یکدیگر اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کنند، افزود: دشمنان دین مبین اسلام و شریعت نبوی همه تلاش خود را به کار بسته تا اجازه ندهند صدای حق طلبی و کمال گرایی اسلام به گوش جهانیان برسد از همین رو تلاش، می کنند تا با ایجاد تفرقه بین مسلمانان آنان را به مسائل دیگری سرگرم نمایند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد ایجاد شبکه خبیث داعش و معرفی اسلام به شکلی کاملا متضاد با اسلام ناب محمدی را یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت شیعه و سنی رمز موفقیت و سعادت مسلمانان است

وحدت شیعه و سنی رمز موفقیت و سعادت مسلمانان است