مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:262023-02-19دانش

پذیرش بدون آزمون دانشجو در پردیس کاسپین دانشگاه تهران


رییس پردیس کاسپین دانشگاه تهران از پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد این پردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید مصطفی رضوی ضمن بیان این مطلب افزود: با اعلام دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد به صورت متمرکز در پردیس های خودگران و بین المللی دانشگاه تهران، پردیس کاسپین نیز آمادگی خود را برای پذیرش در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد اعلام کرد بر این اساس در 33 رشته دکتری و 14 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرید.

رییس پردیس بین المللی کاسپین دانشگاه تهران گفت: پذیرش دانشجو در رشته های اعلام شده بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق علمی، مصاحبه و آزمون اختصاصی خواهد بود و علاقه مندان تا پنجم اسفندماه می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تهران در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

دکتر رضوی افزود: پردیس بین المللی کاسپین دانشگاه تهران، با تکیه بر تجربه 25 ساله آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی خود در تلاش است تا از این تجربه برای توسعه آموزش عالی در منطقه و توسعه ظرفیت های پژوهشی منطقه استفاده کند.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش و پژوهش در پردیس بین المللی کاسپین دانشگاه تهران، اظهار داشت: برای اجرای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری نیز این پردیس از توان و ظرفیت تمام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در پردیس کاسپین دانشگاه تهران

پذیرش بدون آزمون دانشجو در پردیس کاسپین دانشگاه تهران