مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-19پزشكي

افتتاح بخش شیمی درمانی مرکز درمان سرطان پردیس شیراز


همزمان با عید مبعث، بخش شیمی درمانی مرکز درمان سرطان پردیس شیراز با حضور شماری از مسئولان و پزشکان متخصص و فوق تخصص در تشخیص و درمان سرطان، افتتاح شد.

- عضو هیئت موسس مرکز پردیس شیراز یکشنبه 30 بهمن در این آیین با یادآوری اینکه فعالیت این مرکز از سال 92 آغاز شد، گفت: پس از راه اندازی بخش پرتودرمانی با هدف تکمیل زنجیره خدمات مرتبط با سرطان به بیماران، ایجاد و راه اندازی بخش های مختلف و توسعه مرکز در دستور کار قرار گرفت.

دکتر اکبر امیری با اشاره به اینکه زنجیره کامل تشخیض و درمان سرطان، گستره ای از خدمات غربالگری، معاینات اولیه، معاینه توسط متخصصان مربوطه، آزمایش و نمونه برداری، جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی را در بر می گیرد، گفت: بخش رادیوتراپی این مرکز سال 97 آغاز به کار کرد و در واقع نخستین مرکز رادیوتراپی بود که با تکنولوژی مدرن دنیا در شیراز فعال شد.

عضو هیئت موسس مرکز سرطان پردیس شیراز اعلام کرد که تاکنون بیش از 6 هزار نفر از نقاط مختلف ایران و کشورهای همسایه، خدمات مختلف تشخیصی و درمانی مورد نیاز را در این مرکز دریافت کرده اند.

امیری خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل زنجیره خدمات سرطان، راه اندازی بخش شیمی درمانی در دستور کار قرار گرفت و در ابتدا شیفت عصر این بخش فعال شده است و به زودی و با جذب مسئول فنی جدید، ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش شیمی درمانی مرکز درمان سرطان پردیس شیراز

افتتاح بخش شیمی درمانی مرکز درمان سرطان پردیس شیراز