مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-19اجتماعي

دانش آموز کردستانی مقام نخست کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی را کسب کرد


کیمیا احمدی، دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان دخترانه پویش وابسته به دانشگاه کردستان در بخش دانش آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در بخش دانش آموزی موفق به کسب مقام نخست این کنگره شد.

- ایسنا/کردستان کیمیا احمدی، دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان دخترانه پویش وابسته به دانشگاه کردستان در بخش دانش آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در بخش دانش آموزی موفق به کسب مقام نخست این کنگره شد.

کیمیا احمدی، دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان دخترانه پویش وابسته به دانشگاه کردستان با ارائه مقاله ای با عنوان اثر استرس بر حافظه و یادگیری در کلاس درس به زبان انگلیسی در بخش دانش آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی شرکت نمود و هیئت داوران پس از ارائه مقاله توسط دانش آموزان وی را به عنوان نفر اول برگزیدند و با اهدای جایزه از طرف انجمن علوم اعصاب از وی تقدیر به عمل آمد.

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در تاریخ 24 و 25 بهمن 1401 در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این کنگره که هر ساله توسط انجمن علوم اعصاب ایران برگزار می شود محققان و دانشمندانی از داخل و خارج کشور آخرین دستاوردهای علمی خود را در حوزه علوم اعصاب پایه و بالینی ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز کردستانی مقام نخست کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی را کسب کرد

دانش آموز کردستانی مقام نخست کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی را کسب کرد