مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-19فرهنگي

انجمن کارگردانان آمریکا تکلیف اسکار را مشخص کرد؟


«دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» برای فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) را به خود اختصاص دادند و قدم بزرگی به سوی موفقیت در اسکار 2023 برداشتند.

- دانیل کوان و دانیل شاینرت برای فیلم همه چیز همه جا به یکباره جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) را به خود اختصاص دادند و قدم بزرگی به سوی موفقیت در اسکار 2023 برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، انجمن کارگردانان آمریکا که دارای حدود 19 هزار عضو رای دهنده است، در طول تاریخ 75 ساله خود، معتبرترین پیش بینی کننده برای جایزه بهترین کارگردانی اسکار بوده و تنها هشت برنده جایزه (DGA) این انجمن، نتوانسته اند جایزه اسکار کارگردانی را کسب کنند که آخرین مورد آن سم مندس برای فیلم 1917 بود که در سال 2020 رقابت اسکار کارگردانی را به بونگ جون هو (انگل) باخت.

در طول تاریخ جوایز سینمایی اسکار در 88 موردی که یک فیلم برنده شاخه بهترین کارگردانی شده در 67 مورد هم جایزه بهترین فیلم را نیز به خود اختصاص داده است.

فیلم همه چیزهمه جا به یکباره با نامزدی در 11 شاخه پیشتاز نامزدهای نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار است.

دنیل کوان و دنیل شاینرت معروف به دنیلز ، سومین گروه کارگردانی هستند که موفق به کسب جایزه اصلی انجمن کارگردانان آمریکا می شوند و در این راه از رقیب قدرتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن کارگردانان آمریکا تکلیف اسکار را مشخص کرد؟

انجمن کارگردانان آمریکا تکلیف اسکار را مشخص کرد؟