مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-19بين الملل

عمرو موسی: نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد


دبیرکل سابق اتحادیه عرب با تاکید بر اینکه نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد، گفت، برخی طرف های داخلی نه به سرنوشت کشور اهمیتی می دهند و نه به حقوقش.

- دبیرکل سابق اتحادیه عرب با تاکید بر اینکه نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد، گفت، برخی طرف های داخلی نه به سرنوشت کشور اهمیتی می دهند و نه به حقوقش.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، عمرو موسی، دبیرکل سابق اتحادیه عرب در یک گفت وگوی تلویزیونی تاکید کرد: نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد سپس برایش حمایت و تایید فراهم کنیم؛ اما باید از لبنان که به امور و منافع خود آگاه تر است، سرچشمه بگیرد و تعیین منافع لبنان در هیچ پایتخت دیگری درست نیست و لبنان باید به خودش تکیه کند.

همچنین عمرو موسی تاکید کرد: وفاداری به لبنان باید تجدید شود و هویت لبنانی ها این است که لبنانی هستند، در همه جا بحران ها وجود دارند و موضوع نحوه مدیریت بحران و مقابله با فساد جاری است.

دبیرکل سابق اتحادیه عرب اظهار کرد: برخی طرف های لبنانی به سرنوشت، حقوق، امنیت، آرامش و رفاه لبنان اهمیتی نمی دهند، نقش من این نیست که یک گروه مشخص را مسؤول اعلام کنم؛ اما مردم لبنان در اعتراضات، تظاهرات و محدودیتی که احساس کردند، کسانی را که هدایت کشور را به دست داشته و آن را به اینجا رساندند، مسؤول دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمرو موسی: نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد

عمرو موسی: نقشه راه لبنان باید لبنانی باشد