مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-19سياسي

فصلی جدید در تعاملات آبی منطقه با محوریت ایران


سیزدهمین دوره اجلاس سراسری شورای حکام مرکز مدیریت آب شهری با مدیریت نهاد بین المللی یونسکو پنج شنبه هفته جاری به میزبانی ایران برگزار می شود؛ - سیزدهمین دوره اجلاس سراسری شورای حکام مرکز مدیریت آب شهری با مدیریت نهاد بین المللی یونسکو پنج شنبه هفته جاری به میزبانی ایران برگزار می شود؛ اجلاسی فرامنطقه ای و مهم که حضور مقامات 16 کشور بر اهمیتش افزوده و فصلی تازه را در مدیریت منابع و مسائل آب در بین کشورهای عضو باز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری یکی از 26 مرکز گروه دوم یونسکو مرتبط با آب است که از سال 2002 میلادی (اسفند 1381) در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون وارد بیست و دومین سالگرد فعالیتش شده است.

این مرکز که ریاست شورای حکام آن بر عهده جمهوری اسلامی ایران است، دارای یک شورای حکام یا همان مجمع عمومی، به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری در فعالیت های مرکز است و در حال حاضر 18 کشور جهان و 10 سازمان بین المللی در آن عضو هستند.

مرکز مدیریت آب شهری یونسکو اکنون در حالی وارد فاز نهم فعالیت های خود می شود که روز پنجشنبه هفته جاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام خود را با حضور سه وزیر از ایران، تاجیکستان و عراق و همچنین 13 معاون وزیر و مدیرکل از کشورهای عضو در تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی جدید در تعاملات آبی منطقه با محوریت ایران

فصلی جدید در تعاملات آبی منطقه با محوریت ایران