مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-19سياسي

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است


شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت و مورد نیاز به داد مردم می رسد.

- شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت و مورد نیاز به داد مردم می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی محمد اکبری صبح یکشنبه در جمع مردم دهستان بیرگان اظهار کرد: آمده ایم تا مشکلات شما را بشنویم و بخشی از مطالبات شما را که قابل انتقال توسط بنده است به مسئولین منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست بیان داشت: سپاه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت و مورد نیاز به داد مردم می رسد.

اکبری از آمادگی سپاه برای ورود صدها دستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه باز کردن جاده ها و معابر از برف خبر داد و افزود: حضور این ماشین آلات برای مدت محدود چندروزه است و تأمین تجهیزات مورد نیاز منطقه به خاطر شرایط جغرافیایی ضروری می باشد.

سردار اکبری، با اشاره به سابقه تاریخی ظلم ستیزی و استبداد ستیزی و مخالفت بختیاری ها و زاگرس نشینان با طاغوت، دلیل بسیاری از مشکلات را محرومیت های برجای مانده از گذشته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است