مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:442023-02-19سياسي

کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در قم برگزار می شود


مدیر بنیاد بین المللی و موسسه صحیفه سجادیه گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به مناسبت سالروز ولادت آن حضرت 7 اسفندماه در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی وافی مدیر موسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در نشست خبری تشریح برنامه های این موسسه در سالروز ولادت امام سجاد(ع) که صبح امروز در سالن جلسات این موسسه برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برخی از برنامه هایی که ما داریم نقطه شروعش ایام ولادت است اما زمان اجرای آن از روز ولادت آغاز می شود و تا ماه شعبان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کتاب شریف صحیفه سجادیه امروزه می تواند تاثیر مثبتی در زندگی مردم داشته باشد، تا به امروز 15 ترجمه به زبان های زنده دنیا از این کتاب صورت گرفته است.

وافی تصریح کرد: امیدوارم با تلاش هایی که بنیاد ما و 7 مرکزی که در موضوع صحیفه سجادیه فعال هستند، بتوانیم بیش از گذشته این کتاب را بین مردم ترویج دهیم.

مدیرموسسه صحیفه سجادیه در ادامه گفت: اولین برنامه ای که تدارک دیده ایم با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی سراسر کشور پویش سراسری کتاب خوانی با محوریت کتاب صحیفه سجادیه و کتاب حماسه امام سجاد است که به تحلیل مبارزات آن حضرت پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در قم برگزار می شود

کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در قم برگزار می شود