مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-19سياسي

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه در حال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شهبازی، فرماندار شهرستان صحنه در استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای مسکن شهرستان صحنه، - فرماندار شهرستان صحنه با اشاره به برگزاری جلسات شورای مسکن شهرستان گفـت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه درحال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شهبازی، فرماندار شهرستان صحنه در استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای مسکن شهرستان صحنه، اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری جلسات و حضور مدیران در این جلسات حل مشکل مردم و شهر است و مدیران و مسئولان توجه و تلاش مؤثر در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه احداث مسکن و تسریع در شناسایی و تأمین، افزود: باید اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گیرد.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: ادارات و دستگاه های مرتبط با در اختیار قراردادن زیر ساخت های مورد نیاز و پیگیری های لازم باید در روند اجرای احداث مسکن تعامل و همکاری های لازم را داشته باشند.

شهبازی بیان کرد: در جلسه اخیر شورای مسکن صحنه مباحث مرتبط با پروژه مسکن 160 واحدی متخصصین، بلوکه 17 شهرک وحیدیه، مشکلات مجتمع 59 واحدی بهزیستی و همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه در حال پیگیری است

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه در حال پیگیری است