مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-19اجتماعي

حضور این شکارچی مخفی برای دومین بار در بردسکن ثبت شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن از مستندسازی یک گونه جانوری که به شکارچی مخفی و نوعی شبگرد معروف است توسط دوربین های تله ای در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن از مستندسازی یک گونه جانوری که به شکارچی مخفی و نوعی شبگرد معروف است توسط دوربین های تله ای در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر حمزه پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ثبت تصاویر یک قلاده گربه وحشی موسوم به گربه کاراکال در عرصه های طبیعی شهرستان بردسکن خاطرنشان کرد: این تصاویر با دوربین تله ای به ثبت رسیده و نویدبخش ازدیاد نسل این گونه جانوری در این منطقه است.

وی با بیان اینکه کاراکال به شکارچی مخفی معروف است، افزود: با وجود پراکندگی این گونه حمایت و حفاظت شده امسال برای دومین بار در محدوده کال سبز واقع در منطقه حفاظت شده درونه در دو نقطه طی دو روز متوالی ثبت شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بردسکن یادآور شد: حضور گونه مذکور برای اولین بار در مهرماه سال جاری در مناطق عشایری دهان قلعه از توابع بخش انابد نیز توسط دوربین تله ای ثبت شده است.

وی عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای حفظ کاراکال، این گونه ارزشمند از گربه سانان در این منطقه حفاظت شده اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور این شکارچی مخفی برای دومین بار در بردسکن ثبت شد

حضور این شکارچی مخفی برای دومین بار در بردسکن ثبت شد