مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-19اجتماعي

شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور گزارش شد


شهرکرد_ مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز شهرکرد با دمای 16 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین مرکز استان کشور گزارش شد.

- مهران چراغ پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار برای این استان پیش بینی می شود و طی این مدت آسمان صاف خواهد بود.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه موج ناپایداری وارد چهارمحال و بختیاری می شود و افزایش ابر و وزش باد در مدت فعالیت این سامانه درو از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در مدت فعالیت این سامانه احتمال بارش های پراکنده تا روز پنجشنبه برای شهرستان کوهرنگ وجود دارد و در روز پنجشنبه اکثر نواحی استان تحت تأثیر آن قرار گرفته و این نواحی شاهد وقوع بارش های پراکنده هستند.

وی بیان داشت: امروز شهرکرد با دمای 16 درجه سانتی گراد سردشهرهای کشور گزارش شد و شهرستان بن با 17 درجه سانتی گراد به عنوان سردترین ایستگاه استان به ثبت رسید.

چراغ پور با اشاره به اینکه از روز جمعه کاهش دمای محسوس در این استان رخ داد و امروز نیز نسبت به روز گذشته دو درجه کاهش دما گزارش شده است، ادامه داد: امروز و فردا هم استقرار هوای سرد را در سطح استان داریم و از اواسط هفته با ورود سامانه ناپایدار افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور گزارش شد

شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور گزارش شد