مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-19اقتصادي

امضای 5 تفاهم نامه سرمایه گذاری با تیم های هم سرمایه گذاری


در حاشیه نخستین رویداد سرمایه گذاری کراس و چهارمین رویداد سرمایه گذاری بادگیر 5 تفاهم نامه راند دوم سرمایه گذاری با تیم های سبد هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین رویداد سرمایه گذاری کراس و چهارمین رویداد سرمایه گذاری بادگیر با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شتابدهنده پیشگامان برگزار شد.

در این رویداد 40 تیم استارتاپی ثبت نام کردند و پس از داوری توسط منتورها و مشاوران، 20 تیم برای ارائه نهایی در رویداد دمودی پذیرش شدند.

در این رویداد که با حضور استاندار و مسئولان استان یزد برگزار شد، مدیریت ارزیابی سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، سرمایه گذاران خطرپذیر شامل صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت های سرمایه گذاری حضور داشتند.

در اختتامیه رویداد بادگیر و کراس، 5 تفاهم نامه به منظور راند دوم سرمایه گذاری در تیم های سبد مشارکت هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با بخش خصوصی منعقد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این تفاهم نامه ها شامل سرمایه گذاری پیشگامان پست بادپا در دو استارتاپ گامیتو و اکوپست، سرمایه گذاری شتابدهنده پیشگامان یزد در استارتاپ پیشگام لجستیک، مشارکت شرکت پیشگامان پرواز در تیم کهن بوم و در نهایت سرمایه گذاری در تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 5 تفاهم نامه سرمایه گذاری با تیم های هم سرمایه گذاری

امضای 5 تفاهم نامه سرمایه گذاری با تیم های هم سرمایه گذاری