مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-19اجتماعي

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت پاک


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی ام بهمن ماه براساس داده های 14 ایستگاه پایش فعال با 67 میانگین ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز یکشنبه سی ام بهمن ماه بر اساس داده های دریافتی 10 ایستگاه شهرداری در وضعیت پاک ثبت شد.

جمشید لقایی با اشاره به قطعی ایستگاه پایش هوای محله کردآباد ادامه داد: امروز شاخص هوا در 2 ایستگاه پایش در محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با 46 و فیض با 44 AQI در وضعیت پاک است.

وی اضافه کرد: همچنین شاخص ایستگاه هوا در دانشگاه صنعتی با 97، سپاهان شهر با 75، رهنان با 73، میدان انقلاب با 70، بلوار کاوه با 68، میدان باهنر با 61، میرزا طاهر با 55 و خیابان فرشادی با 53 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بر اساس داده های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست (منطقه اصفهان)، شاخص هوا در خیابان احمدآباد با 83، خیابان استانداری با 74، بزرگراه خرازی با 92 و خیابان رودکی با 60 AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه های پایش هوا سجزی با 67 و مبارکه با 54 AQI در وضعیت قابل قبول و شاخص ایستگاه هوای شاهین شهر با 11 AQI پاک بوده و مابقی ایستگاه ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت پاک

هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص 2 منطقه در وضعیت پاک