مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:562023-02-19سياسي

یادواره 15 شهید سیریک/ نوعی اقدم: مشکل غربی ها با ایران، پیشرفت با وجود تحریم است


غربی ها نمی توانند بپذیرند که با وجود تحریم های سخت اقتصادی و نظامی، ایران به پیشرفت های شگرفی در عرصه های مخلتف دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان سیریک و دهستان شهید مردان با حضور جمعی کثیری از مردم، مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و خانواده معظم شهدا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای سرود های انقلابی و حماسی و مداحی مداح اهل بیت شالباف در جوار گلزار شهدای روستای شهیدمردان برگزار شد.

سردار نوعی اقدام فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در این مراسم گفت: امروز دوست و دشمن همه به خوبی به اهمیت میزان تاثیرگذاری خون شهدا و نقش آنها در امنیت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی رسیده اند و می دانند که این عزت و عظمت ملت ایران مدیون خون های شهداست.

 وی افزود: با توکل بر خدا و اراده مردم و رهبری امام، انقلاب در مقابله با نظام 2500ساله شاهنشاهی و بلوک غرب و شرق و جهان استکبار پیروز شد.

سردار نوعی اقدم با بیان این که امریکا 44سال دشمن اصلی نظام و ملت ایران است و در مقابل عظمت و بزرگی خون شهدا و برکت آنها ناتوان مانده است، خاطرنشان کرد: امروز در جهان تنها کشوری که با شجاعت و دلیری در مقابل ابرقدرت جهان ایستاده ملت ایران است و توانسته در بدترین شرایط ممکن تحریمی به بالاترین درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 15 شهید سیریک/ نوعی اقدم: مشکل غربی ها با ایران، پیشرفت با وجود تحریم است

یادواره 15 شهید سیریک/ نوعی اقدم: مشکل غربی ها با ایران، پیشرفت با وجود تحریم است