مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:522023-02-19سياسي

سرقت در جامعه تبدیل به یک معضل اجتماعی شده است


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: متاسفانه مشکل سرقت در جامعه تبدیل به یک معضل اجتماعی شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: متاسفانه مشکل سرقت در جامعه تبدیل به یک معضل اجتماعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده، خدمت به مردم و برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه را وظیفه پلیس برشمرد و اظهار کرد: همه ما به عنوان متولیان برقراری نظم و امنیت، هرگز نباید اجازه دهیم تا در جامعه احساس ناامنی ایجاد شود و در حوزه برخورد و مبارزه با سرقت ها قطعا جهادی تر وارد عمل می شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث سرقت ها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است، افزود: با بررسی های کارشناسان انتظامی، عدم توجه مالباخته به توصیه و هشدار های پلیس و همچنین عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده و پیشگیرانه، بیشترین علت وقوع سرقت ها است.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه به شکر خدا در سطح استان سرقت های خشن نداشتیم، تصریح کرد: سرقت هایی که امروز سبب شده تا به نوعی احساس نگرانی در مردم ایجاد شود، سرقت های خرد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شاخص امنیت در خراسان شمالی بسیار بالا است به نحوی که در بررسی های میدانی صورت گرفته، مردم استان از امنیت موجود رضایت کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت در جامعه تبدیل به یک معضل اجتماعی شده است

سرقت در جامعه تبدیل به یک معضل اجتماعی شده است