مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-19سياسي

نشست مشترک هیئت ISC با هیئت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ISC با حضور سیداحمد فاضل زاده رییس ISC و محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی، - هیئت ISC با حضور فاضل زاده، رییس ISC و فلاحتی قدیمی فومنی، مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی، در محل سالن تشریفات دانشگاه استانبول با محمود آک، رییس، مدیران و اعضای هیئت رییسه این دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت ISC با حضور سیداحمد فاضل زاده رییس ISC و محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر اداره همکاری های علمی بین المللی، در محل سالن تشریفات دانشگاه استانبول با محمود آک، رییس، مدیران و اعضای هیئت رییسه این دانشگاه دیدار کردند.

این جلسه بر اساس برنامه ریزی ISC برای گسترش تعاملات علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری با دانشگاه های مطرح جهان اسلام به انجام رسید.

در این جلسه ابتدا محمود آک، رییس دانشگاه استانبول، به میهمانان خیرمقدم گفت.

فاضل زاده نیز ابتدا وقوع زلزله مهیب در ترکیه که به تلفات جانی و خسارات مالی بسیار منجر شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده، ابراز امیدواری کرد که جلسه حاضر بتواند در آینده نزدیک به تعاملات مختلف علمی منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک هیئت ISC با هیئت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد

نشست مشترک هیئت ISC با هیئت رییسه دانشگاه استانبول برگزار شد