مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-19سياسي

انقلاب اسلامی زمینه ظهور توانایی های بانوان را فراهم کرده است


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در جامعه اسلامی ما فرصت برای ظهور و بروز استعدادها و توانایی های بانوان فراهم شده است.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در جامعه اسلامی ما فرصت برای ظهور و بروز استعدادها و توانایی های بانوان فراهم شده است.

مریم سپهوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جامعه اسلامی ما فرصت برای ظهور و بروز استعدادها و توانایی های بانوان فراهم شده است.

وی ادامه داد: این فرصت ها را مدیون آموزه های دینی خود و انقلاب اسلامی هستیم که به برکت این نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی و والای زن همانطور که دین اسلام اشاره کرده، پرداخته شده است.

سپهوند افزود: در استان ما هیچ بانویی نمی تواند بگوید که برای مسئولیت و بروز و ظهور استعدادهای خودم در جامعه محدودیت دارم، اگر در زمینه علمی باشد کاملاً زمینه برای بانوان فراهم است و در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و .

زمینه های آن برای بانوان فراهم است که همه این ها را به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیدگاه ارزشمند امامین انقلاب داریم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این که جمهوری اسلامی برای عدالت آموزشی بین دختر و پسر مقام اول را کسب کرده است، بیان کرد: در حوزه هیئات عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه ظهور توانایی های بانوان را فراهم کرده است

انقلاب اسلامی زمینه ظهور توانایی های بانوان را فراهم کرده است