مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-19فرهنگي

شناسایی 12هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به شناسایی 12هزار هنرمند صنایع دستی در استان، گفت: هنرمندان مازندرانی فعال در حوزه صنایع دستی، - حسین ایزدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه قصد داریم برای نیمه شعبان نمایشگاه ملی صنایع دستی را در مرکز استان برپا کنیم، اظهار کرد: این نمایشگاه از 16 تا 20 اسفندماه امسال در پارک ولایت ساری برپا می شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های بهاره را نیز خواهیم داشت، افزود: این نمایشگاه ها از 25 اسفند آغاز شده و تا پنجم فروردین ادامه خواهد شد که البته برنامه ریزی ها باتوجه به شرایط ماه مبارک رمضان خواهد بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به فراخوان ثبت نام هنرمندان صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: تاکنون 12هزار نفر هنرمند صنایع دستی در استان شناسایی کردیم که به اعتقادمان تعداد هنرمندان ما به ویژه در روستاها بیش از این تعداد هستند.

ایزدی بیان کرد: تمامی افرادی که در زمینه صنایع دستی فعالیت می کنند برای بارگذاری مدارک خود به سایت وزارت خانه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 12هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران

شناسایی 12هزار هنرمند صنایع دستی در مازندران