مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-19سياسي

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جذر و مدسنجی در بنادر هرمزگان


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درسال جاری 21 فقره مجوز ساخت و بهره برداری سازه و تاسیسات دریایی با کاربری های مختلف در استان صادر شده که این مهم بیانگر توجه ویژه دستگاها جهت طرح موضوعات خود در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان و اخذ مجوز های لازم از این کمیته است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درسال جاری 21 فقره مجوز ساخت و بهره برداری سازه و تاسیسات دریایی با کاربری های مختلف در استان صادر شده که این مهم بیانگر توجه ویژه دستگاها جهت طرح موضوعات خود در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان و اخذ مجوز های لازم از این کمیته است.

حسین عباس نژاد صبح امروز (30 بهمن ماه) با اشاره به وسعت نوار ساحلی استان هرمزگان بعنوان گسترده ترین استان ساحلی کشور گفت: نظارت بر 2238 کیلومتر طول این نوار با انضمام 14 جزیره و 74 سکوی نفتی از جمله اقداماتی است که به شکل مداوم توسط همکاران اداره مهندسی سواحل در حال انجام است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 21 فقره مجوز ساخت و بهره برداری سازه و تاسیسات دریایی با کاربری های مختلف در استان صادر شده که این مهم بیانگر توجه ویژه دستگاها و طرح موضوعات در کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان و اخذ مجوزهای لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جذر و مدسنجی در بنادر هرمزگان

نصب و راه اندازی 3 ایستگاه جذر و مدسنجی در بنادر هرمزگان