مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-19ورزشي

کلنگ زمین هندبال ساحلی درگزین به زمین می‎ خورد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگزین از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث زمین هندبال ساحلی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگزین از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث زمین هندبال ساحلی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

محمد قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشته ورزشی هندبال ساحلی درگزین از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و احداث زمین هندبال در این شهرستان ضرورت دارد که امیدواریم با کلنگ زنی طرح هر چه سریع تر شاهد بهره برداری آن برای جوانان مستعد این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت خوب شهرستان درگزین در رابطه با رشته هندبال ساحلی افزود: مدال برنز مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان نخستین مدال جهانی تاریخ هندبال ایران به شمار می رود که در خردادماه امسال با درخشش محمدمهدی حیدریان هندبالیست اهل قروه درگزین همراه بود.

قربانی با بیان اینکه تاکنون محمدمهدی حیدریان رتبه سوم جهانی و رتبه اول آسیایی را در رشته هندبال ساحلی کسب کرده است، خاطرنشان کرد: وی در حال حاضر به عنوان کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی انتخاب شده که افتخار بزرگی برای شهرستان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زمین هندبال ساحلی درگزین به زمین می‎ خورد

کلنگ زمین هندبال ساحلی درگزین به زمین می‎ خورد