مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-19سياسي

تحول حکمرانی با رویکرد مردم در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که تحول حکمرانی با رویکرد مردمی در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود بر لزوم بازتولید گفتمان امام و رهبری در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح یکشنبه در جمع اندیشه ورزان انقلاب اسلامی مازندران افزود: انقلاب اسلامی بعد از 44 سال ایستادگی به نماد مقاومت در برابر نظام سلطه بین الملل تبدیل شده است.

وی با اشاره به خلق مفاهیم الگویی در انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی خالق فرهنگ پایداری، اخلاقی، مقاومت، شهادت و ایثارگری در راه آرمان های جاودان خود است.

این مسئول سیاسی با تاکید بر حقیقت تابناک انقلاب اسلامی که موجب حسد و عناد مستکبران است افزود: چهره پرفروغ انقلاب علی رغم کینه ورزی و خباثت های دشمنان در سطح جهان درخشان و غیر قابل انکار است.

وی راهپیمایی میلیونی مردم در 22 بهمن امسال را نمونه روشن سرزندگی و طراوت نهضت خروشان امام راحل عظیم الشان دانست وافزود: ملت هوشیار ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود در خیابان ها استکبار را غافلگیر و متعجب کرد.

معاون استاندار مازندران اجماع و اتحاد شوم معاندان مانند ربع پهلوی، مسیح پولی نژاد، نازنین بنیادی و دیگراپوزیسیون تابلودار در آستانه 22 بهمن امسال را اقدامی رسوا و بیانگر ضعف و استیصال آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول حکمرانی با رویکرد مردم در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود

تحول حکمرانی با رویکرد مردم در گام دوم انقلاب عملیاتی می شود