مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-19دانش

آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر


پذیرش مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سال تحصیلی 1403-1402 آخر وقت امروز پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر این اساس، پذیرش برای دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و سایر دانشگاه های مشمول این فراخوان است.

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال تحصیلی 1403-1402 به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مصوبات داخلی انجام می پذیرد.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه های مشمول این فراخوان که واجد شرایط زیر باشند، مجاز به ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه هستند.

دانشجویان متقاضی باید پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی، به لحاظ معدل کل، جزو بیست درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود با معدل کل حداقل 15 باشند.

متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 و طی 8 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند .

چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته های با 20 درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً 10 درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شرط کسب میانگین کل حداقل 15 با اولویت رتبه متقاضیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر

آخرین مهلت ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر