مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-19سياسي

توضیح تفصیلی دستور دادستانی کل در خصوص کشف حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل طی یادداشتی نوشت: جرم «کشف حجاب» یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی 1375 و قسمت اخیر ماده 44 قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان .

- معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا ها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی از صدور بخشنامه ای از سوی دادستانی کل کشور به فراجا (پلیس) برای برخورد قاطعانه با جرم کشف حجاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل طی یادداشتی نوشت: جرم کشف حجاب یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی 1375 و قسمت اخیر ماده 44 قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی نمایند.

 اخیراً طی بخشنامه ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با جرم کشف حجاب برخورد کند.

 در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز اعلام شده است که در اجرای ماده 32 قانون آیین دادرسی بر اقدامات ضابطان در زمینه برخورد با جرم کشف حجاب نظارت کرده و در اجرای ماده 11 و بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح تفصیلی دستور دادستانی کل در خصوص کشف حجاب

توضیح تفصیلی دستور دادستانی کل در خصوص کشف حجاب