مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:592023-02-19اجتماعي

زمستان گیلان بهاری می شود


مدیرکل هوشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‎ وهوای گیلان در روزهای آینده گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه پایدار و جریانات جنوبی همراه با افزایش دما و وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه است.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‎ وهوای گیلان در روزهای آینده اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه پایدار و جریانات جنوبی همراه با افزایش دما و وزش باد گرم از بامداد دوشنبه به منطقه است.

  وی با اشاره به وضعیت دمای هوا در روزهای آینده افزود: در روزهای آینده به ویژه در روز دوشنبه و سه شنبه با استقرار این سامانه گرم و پایدار، دمای هوا هشت تا 12 درجه سلسیوس افزایش می یابد.

  مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه این شرایط جوی تا اواسط هفته در استان گیلان ادامه دارد، گفت: در این مدت علاوه بر افزایش دما، شاهد وزش باد گرم در مناطق جلگه ای و ارتفاعات خواهیم بود.

  دادرس با اشاره به وضعیت دریا در روزهای آینده بیان کرد: دریای کاسپین در این مدت آرام و با ارتفاع موج 50 سانتی متر برای فعالیت های دریایی ازجمله صید و صیادی مناسب است.

  وی با اشاره به اینکه هم اکنون دمای هوای رشت مرکز استان گیلان، شش درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 90 درصد است، افزود: بخش های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان گیلان بهاری می شود

زمستان گیلان بهاری می شود