مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:562023-02-19اقتصادي

80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس استان مرکزی استاندارد هستند


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان مرکزی استانداردسازی شده و هیچ مدرسه ای بخاری نفتی ندارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از 80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان مرکزی استانداردسازی شده و هیچ مدرسه ای بخاری نفتی ندارد.

جواد لنجابی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون در سطح استان مرکزی مدرسه ای که از لحاظ سیستم گرمایشی مشکل داشته باشد نداریم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارس حدود سه سال به دلیل بیماری کرونا تعطیل بودند ما پیش بینی کردیم که ممکن است خرابی در سیستم گرمایشی مدارس به وجود آمده باشد و پیش از آغاز سال تحصیلی، اقدام به خرید و تعمیر سیستم های گرمایشی مدارس کردیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: اکنون آمادگی داریم که به محض اینکه مشکل گرمایشی در مدرسه ای به وجود آمد سریعا مشکل را برطرف کنیم و هرجای استان که نیاز باشد بخاری هرمتیک استاندارد تحویل مدرسه دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس سطح استان مرکزی استانداردسازی شده است، تصریح کرد: اکنون هیچ کلاس درسی در استان، بخاری نفتی ندارد و بیش از 80 درصد بخاری های گازی جمع آوری شده و مدارس به پکیج و رادیاتور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس استان مرکزی استاندارد هستند

80 درصد سیستم های گرمایشی مدارس استان مرکزی استاندارد هستند