مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-19ورزشي

برگزاری اردوی آزادکاران تیم ملی کشتی جوانان در ارومیه


مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: اردوی آماده سازی کشتی گیران جوان برای حضور بهترین نفرات در چهار رقابت داخلی و خارجی در ارومیه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی میرعمادیان در خصوص این اردو اظهار کرد: 60 کشتی گیر از جمله 20 کشتی گیر استان آذربایجان غربی در این اردو که اولین اردوی تیم ملی جوانان برای مسابقات پیش رو است حضور دارند.

وی اظهار کرد: در کنار نفرات حاضر در این اردو، هشت مربی نیز از آذربایجان غربی حضور دارند که حضور کشتی گیران و مربیان این استان در این اردو در کنار بهترین جوانان کشتی و کادر فنی، یک کلاس آموزشی بسیار خوب برای ارتقای کشتی استان است و یقین می دانم با حمایت سایر مسؤولان، کشتی آذربایجان غربی در سالیان آتی به یکی از استان های برتر ورزش اول کشور تبدیل خواهد شد.

میرعمادیان اضافه کرد: طی هفته های آتی 2 تورنمنت بین المللی در ارمنستان با نام جام سرکیسیان و مسابقات روسیه و همچنین 2 رقابت داخلی جام تختی و جام شهید هاشمی نژاد در مهرشهر استان مازندران داریم و با برگزاری اردوها که شروع آن از ارومیه است حتماً بهترین نفرات را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد و از این چهار رویداد، نفرات برتر به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی آزادکاران تیم ملی کشتی جوانان در ارومیه

برگزاری اردوی آزادکاران تیم ملی کشتی جوانان در ارومیه