مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-19اقتصادي

حضور تعاونی ها در جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در چابهار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تعاونگران این استان با حضور در جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین که در چابهار در حال برگزاری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش در حاشیه جشنواره طلایه داران شکوه خلیج همیشه فارس اظهار داشت: 5 شرکت تعاونی از نقاط مختلف استان که عمدتا با مدیریت بانوان اداره می شوند، در جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در چابهار حضور دارند و عرضه کننده محصولات خود هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: این شرکت های تعاونی در زمینه تولید پوشاک، صنایع دستی و البسه محلی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در چابهار، فرصت خوبی برای معرفی بیش از پیش قابلیت های این خطه است، اضافه کرد: تقویت بازار فروش محصولات تولیدی سیستان و بلوچستان بویژه حاصل دست بانوان هنرمند این استان، می تواند در این جشنواره محقق شود.

 آرامش گفت: تعدادی از همکاران ما از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اداره تابعه در شهرستان چابهار، همزمان در این جشنواره حضور دارند و به معرفی خدمات و انجام مشاوره های لازم به بازدیدکنندگان در قالب میز خدمت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تعاونی ها در جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در چابهار

حضور تعاونی ها در جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین در چابهار