مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:352023-02-19ورزشي

لازمه تمدن سازی قدرت است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه با شکل گیری تمدن نوین اسلامی، همه کشورها به سمت آن متمایل می شوند، تاکید کرد که لازمه تمدن سازی داشتن قدرت است.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه با شکل گیری تمدن نوین اسلامی، همه کشورها به سمت آن متمایل می شوند، تاکید کرد که لازمه تمدن سازی داشتن قدرت است.

سردار یدالله جوانی در همایش بصیرتی در جمع مدیران منتخب مدارس نواحی چهارگانه شهر شیراز، با بیان اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دست جوانان خواهد بود و این جوانان همه از مسیر آموزش و پرورش عبور می کند، به دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: در جنگ هشت ساله تمام تلاش دشمنان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و ایران با تمام دنیا می جنگید لذا رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب شکست دشمن را رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، جوانی با اشاره به حوادث اخیر ادامه داد: در جنگ هشت ساله دشمن مشخص بود در حوادث اخیر با یک جنگ ترکیبی رو به رو بودیم که هدف تصرف غروب و اذهان مردم بود و یک فوتبال این جنگ را پیش می برد.

جوانی افزود: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن منابع طبیعی ما را هدف قرار نمی داد بلکه راهبرد شناختی مهمترین مشخصه این جنگ ترکیبی است لذا دشمن با ابزار فضای رسانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تمدن سازی قدرت است

لازمه تمدن سازی قدرت است