مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 01:152023-02-18سياسي

اعزام دانشجویان دانشگاه لرستان به اردوهای راهیان نور


رییس دانشگاه لرستان از اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: زمان ثبت نام برای شرکت در این اردوها تا 30 بهمن ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نظری در سخنانی، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه های استان لرستان از جمله دانشگاه لرستان تا 30 بهمن ماه امسال فرصت دارند برای اردوهای معنوی راهیان نور دانشجویی ثبت نام کنند.

وی، گفت: این اردوهای دانشجویی، اسفندماه سال جاری همچون سال های گذشته برگزار می شوند.

رییس دانشگاه لرستان، بیان داشت: دانشجویان دختر و پسر علاقه مند به شرکت در اردوهای معنوی و زیارتی راهیان نور تا تاریخ 30 بهمن ماه فرصت دارند در پیام رسان ایتا، به نشانی @Rahiannor1401 درخواست خود را ارسال کنند.

نظری، افزود: همچنین، دانشجویان علاقه مند می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه متولی اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی، سازمان بسیج دانشجویی است، بیان داشت: این اردوها با هدف آشنایی میدانی و عینی دانشجویان با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می شوند.

رییس دانشگاه لرستان، گفت: تقویت فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت در سطح جامعه به ویژه در سطح جوانان و دانشجویان از اهداف برگزاری اردوهای معنوی و زیارتی راهیان نور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان دانشگاه لرستان به اردوهای راهیان نور

اعزام دانشجویان دانشگاه لرستان به اردوهای راهیان نور