مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 01:012023-02-18فرهنگي

احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت «جوکر» تا ماجرای مهاجرت


احسان علیخانی که یک سال پس از حضور در پشت صحنه رئالیتی شو «جوکر» و توقف همکاری با تلویزیون، در هیچ برنامه تصویری حاضر نشده، حالا با گمانه هایی مبنی بر مهاجرتش در برخی رسانه ها مواجه شده است که سرانجام او را به واکنش واداشت.

- احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت جوکر تا ماجرای مهاجرت احسان علیخانی که یک سال پس از حضور در پشت صحنه رئالیتی شو جوکر و توقف همکاری با تلویزیون، در هیچ برنامه تصویری حاضر نشده، حالا با گمانه هایی مبنی بر مهاجرتش در برخی رسانه ها مواجه شده است که سرانجام او را به واکنش واداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیخانی که مدتی است در تلویزیون حضور فعالی ندارد، با تولید سری برنامه های عصرجدید و ماه عسل شناخته می شد، اما پس از مدتی به شبکه نمایش خانگی رفت و برنامه جوکر را برای یکی از پلتفرم ها با فضایی کاملا متفاوت و طنز ساخت.

در ابتدا حضور علیخانی در این برنامه چندان علنی به نظر نمی رسید اما پس از درج نامش در تیتراژ و انتشار خبرهایی درباره همکاری اش با جوکر ، این مجری و برنامه ساز در قسمت انتهایی مقابل دوربین حاضر شد تا در گفت وگویی با شرکت کننده های نهایی، توضیحاتی را درباره نحوه ساخت برنامه جدیدش در شبکه نمایش خانگی ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت «جوکر» تا ماجرای مهاجرت

احسان علیخانی؛ از غیبت در تلویزیون و ساخت «جوکر» تا ماجرای مهاجرت