مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-18اقتصادي

6000 گلستانی وجه اولیه نهضت ملی مسکن را واریز کردند


معاون اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: از مجموع افراد تأیید شده در طرح ملی مسکن در گلستان تاکنون حدود 6 هزار نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

- اسدالله پناه یزدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در طرح ملی مسکن در گلستان بیش از 93 هزار نفر ثبت نام کرده و پایش و بررسی شرایط متقاضیان ادامه دارد.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: در مجموع سه هزار و 140 واحد از شروع طرح اقدام ملی مسکن در گلستان در حوزه شهری در حال ساخت است.

وی بیان کرد: در بخش خودمالکی هم تاکنون دو هزار و 400 نفر ثبت نام کرده و در حال حاضر 200 واحد در مرحله اخذ مجوزات و دریافت تسهیلات قرار گرفته اند.

پناه یزدان گفت: مهم ترین دلیل کندی احداث واحدهای مسکن ملی، کمبود زمین در شهرستان های مختلف از جمله گنبدکاووس، مینودشت، آزادشهر و غیره است و نکته بعدی به واریز وجه اولیه توسط متقاضیان برمی گردد که شاید در مجموع 6 هزار نفر وجه اولیه را واریز کرده باشند.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: متقاضی مؤثر ما در گلستان زیاد نیست و در مرحله تأیید مدارک، واریز وجه و غیره دچار ریزش می شویم.

وی گفت: در برخی از شهرستان ها مانند گنبدکاووس مشکلات تأمین زمین در حال رفع است که با ثبت نام بیش از دو هزار نفر در این شهر، آمار ما ارتقا خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 گلستانی وجه اولیه نهضت ملی مسکن را واریز کردند

6000 گلستانی وجه اولیه نهضت ملی مسکن را واریز کردند