مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-18ورزشي

برپایی جشنواره ملی اقوام و عشایر در اسلامشهر


جشنواره ملی اقوام و عشایر همزمان با عید سعید مبعث در شهرستان اسلامشهر برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با عید سعید مبعث، عصر امروز نخستین  جشنواره ملی اقوام و عشایر با حضور نمایندگان اقوام و گروههای ایرانی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری در شهرستان اسلامشهر آغاز بکار کرد.

سید بهنام میرزاپور رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر در حاشیه این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: همزمان با سالروز بعثت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، نخستین جشنواره ملی اقوام و عشایر در شهرستان اسلامشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

  میرزاپور افزود: این نمایشگاه در راستای معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی از استانهای کشور و عرضه محصولات و تولیدات  شهرستانها با حضور نمایندگان استانها و اقوام مختلف در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

  وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: معرفی فرهنگ و تمدن و آداب و رسوم اقوام مختلف و ایجاد وحدت و همبستگی بیشتر و اجرای برنامه های فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر بر پا شده است.

  رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر، تاکید کرد: جشنواره ملی اقوام  که تا 12 اسفندماه ادامه دارد، در غرفه های مختلف که با همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره ملی اقوام و عشایر در اسلامشهر

برپایی جشنواره ملی اقوام و عشایر در اسلامشهر