مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 21:362023-02-18اقتصادي

قیمت دام زنده و گوشت قرمز در پایان بهمن 1401


طبق گفته پوریان رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده، قیمت 250 هزارتومانی گوشت گرم گوسفندی داخلی منطقی است.

- رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده از عرضه انبوه دام سبک از اواسط اسفندماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با عرضه انبوه دام زنده سبک، قیمت گوشت قرمز در فروردین و اردیبهشت ماه سال 1402 کاهش خواهد یافت.

تسنیم نوشت: منصور پوریان درباره وضعیت بازار دام زنده و گوشت قرمز داخلی گفت: افزایش کاذب قیمت گوشت گوسفندی ناشی از نوسان نرخ ارز، نوسان قیمتی برخی کالاها، تاخیر در حمل و نقل به دلیل شرایط آب و هوایی و سودجویی برخی دلال ایجاد شد که با بی رغبتی و تقاضای پایین مصرف کنندگان روبرو شد.

به گفته وی، از اواسط اسفندماه دام های استان های جنوبی کشور به بازار عرضه می شود زیرا با گرم شدن هوا و خشکی شدن مراتع، نگهداری دام سخت می شود.

رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده اظهارداشت: اکنون با عرضه مویرگی گوشت قرمز منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور و گوشت گرم وارداتی، قیمت گوشت گوسفندی در برخی استان ها و مناطق تهران فروکش کرده است اما در برخی مناطق نیز همچنان با قیمت های بالا و غیرمنطقی عرضه می شود.

وی تصریح کرد: طی سالهای گذشته با استمرار خشکسالی ها روبرو بودیم بنابراین دامداران به دلیل بالا بودن قیمت نهاده های دامی و نبود علوفه مرتعی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دام زنده و گوشت قرمز در پایان بهمن 1401

قیمت دام زنده و گوشت قرمز در پایان بهمن 1401