مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-18پزشكي

طرح پزشک خانواده باید اجرایی شود


نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس بر لزوم اجرای طرح پزشک خانواده هم در شهرهای زیر 20 هزار نفر و هم در شهرهای بزرگ تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میرمحمدی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به ظرفیت های مناسب از نظر فضای فیزیکی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: در استان یزد این ظرفیت وجود دارد که برنامه پزشک خانواده به طور دقیق و کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرهای کمتر از 20 هزار نفر ادامه داد: اجرای برنامه پزشک خانواده باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و اجرای این طرح در شهرهای بالای 20 هزار نفر ضروری است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس بر برگزاری جلسات منظم با معاونان وزارت بهداشت و همفکری و هماهنگی با وزارتخانه تاکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده و مشکلات دانشگاه را به طور مستمر منتقل کنید و برای برطرف شدن آن دفاع لازم را انجام دهید.

میرمحمدی عنوان کرد: در این دولت مجموعه مدیریت وزارت بهداشت به دست نیروهای متعهد و مسلمان سپرده شده و حمایت از اجرای برنامه های مرتبط با سلامت در مجلس شورای اسلامی را از وظایف خود می دانم.

وی توصیه کرد: در انتخاب مدیران ملاک انتخاب مدیران متعهد، کارآمد و با نگاه مثبت به روند اجرای دولت باشد و از گرایش های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشک خانواده باید اجرایی شود

طرح پزشک خانواده باید اجرایی شود