مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-18اقتصادي

تغییر شرایط نهضت ملی مسکن؟ + جزییات


رییس انجمن انبوه سازان تهران با اشاره به این که متقاضیان حداقل باید 400 میلیون تومان آورده داشته باشند، ادامه داد: در طرح ملی مسکن نیز اعلام شده که متقاضیان در یک بازه مشخص باید اقساط 40 میلیون تومانی پرداخت کنند.

- جی پلاس؛ رییس انجمن انبوه سازان تهران با تشریح جزییات قیمت پیشنهادی انبوه سازان برای ساخت نهضت ملی مسکن، گفت: بر این اساس آورده متقاضیان به 200 میلیون تومان کاهش می یابد.

ایرج رهبر با اشاره به آغاز ساخت پروژه های طرح اقدام ملی در زمان حضور محمد اسلامی وزیر اسبق راه و شهرسازی، اظهار کرد: همان دوره بارها اعلام کردیم با توجه به تجربه مسکن مهر که گروه هدف ان متقاضیان کم توان بود در طرح اقدام ملی تجربه ما می گوید آورده متقاضیان زیاد است و آنها توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

وی با اشاره به این که متقاضیان حداقل باید 400 میلیون تومان آورده داشته باشند، ادامه داد: در طرح ملی مسکن نیز اعلام شده که متقاضیان در یک بازه مشخص باید اقساط 40 میلیون تومانی پرداخت کنند.

واقعیت آن است که اکثر متقاضیان این طرح توان پرداخت این آورده را ندارند.

وی افزود: بر این اساس با هدف ساخت پروژه ها و خانه دار کردن سریع مردم، به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد دادیم از توان مالی بخش خصوصی در قبال سهم از پروژه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شرایط نهضت ملی مسکن؟ + جزییات

تغییر شرایط نهضت ملی مسکن؟ + جزییات