مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-18سياسي

بالگرد های ارتش مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در حاشیه بازدید میدانی از مناطق برف گیر شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت جاده لردگان به ایذه و تردد 35 تا 45 هزار خودروی سبک و سنگین در این محور، - وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روز های اخیر، اظهار کرد: بالگرد های هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی در حاشیه بازدید میدانی از مناطق برف گیر شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت جاده لردگان به ایذه و تردد 35 تا 45 هزار خودروی سبک و سنگین در این محور، چهار بانده کردن این جاده از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روز های اخیر، اظهار کرد: بالگرد های هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید برای برف روبی معابر وارد شهرستان کوهرنگ شده است، بیان کرد: عمده راه های ارتباط روستایی در کوهرنگ که مسدود شده بودند، بازگشایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد های ارتش مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور هستند

بالگرد های ارتش مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور هستند