مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-18حوادث

ریزش سنگ در مسیر ایذه - دهدز / راه چند روستا در خوزستان مسدود است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام بیش از 90 عملیات موفق امدادی با مشارکت 162 تیم عملیاتی در استان از ابتدای بهمن ماه تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام بیش از 90 عملیات موفق امدادی با مشارکت 162 تیم عملیاتی در استان از ابتدای بهمن ماه تاکنون خبر داد.

وحید شعبانی با اشاره به تلاش نجاتگران این جمعیت و فعالیت شبانه روزی در طرح امداد و نجات زمستانه 1401 بیان کرد: از ابتدای بهمن ماه تاکنون 90 عملیات امدادی انجام شده است که بیشترین عملیات ها مربوط به نجات در جاده، برق و کولاک و آبگرفتگی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این ماموریت های امدادی در مجموع 5 هزار و 165 نفر آسیب دیده بودند که 58 نفر توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و 31 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته نیز نجاتگران هلال احمر شهرستان دزپارت به 59 نفر در روستاهای میراحمدغریبی ها، موزرم، حاجی کمال، آب سوراخ، عوض، محله گردش بالا، داکه اوراد، کل خواجه امدادرسانی کرده اند.

شعبانی گفت: در شهرستان باغملک نیز به 254 نفر در روستاهای چهجم، راوک، روستای محمدآباد بخش میداوود، عشایر حاشیه شهر امدادرسانی شده و 24 حادثه دیده تا عادی شدن شرایط با توجه به حجم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش سنگ در مسیر ایذه - دهدز / راه چند روستا در خوزستان مسدود است

ریزش سنگ در مسیر ایذه - دهدز / راه چند روستا در خوزستان مسدود است