مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-18بين الملل

تاکید بغداد و واشنگتن بر همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم


نخست وزیر عراق و وزیر خارجه آمریکا امروز (شنبه) در نشستی دوجانبه درباره روابط میان دو کشور و راه های گسترش آن و همچنین اهمیت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم به منظور حفظ حاکمیت عراق بحث و تبادل نظر کردند.

- نخست وزیر عراق و وزیر خارجه آمریکا امروز (شنبه) در نشستی دوجانبه درباره روابط میان دو کشور و راه های گسترش آن و همچنین اهمیت همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم به منظور حفظ حاکمیت عراق بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت السومریه نیوز، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در حاشیه مشارکت در پنجاه و نهمین نشست امنیتی مونیخ در محل اقامت خود با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا دیدار و رایزنی کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مسائلی همچون روابط دوجانبه میان بغداد و واشنگتن و راه های گسترش آن در عرصه های مختلف در راستای افزایش توانمندی عراق برای مقابله با چالش های اقتصادی گفت وگو کردند.

السودانی تاکید کرد، عراق برای اصلاحات اقتصادی اولویت قائل بوده و بر توسعه بخش انرژی و ایجاد شراکت های توسعه ای و سرمایه گذاری در بخش گاز متمرکز است.

وی گفت، بغداد به گسترش همکاری با آمریکا برای مبارزه با تروریسم در چارچوب ارائه آموزش و مشورت و تبادل اطلاعات با نیروهای امنیتی عراق به منظور حفظ حاکمیت و استقلال این کشور علاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بغداد و واشنگتن بر همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم

تاکید بغداد و واشنگتن بر همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم